čtvrtek 16. července 2015

Řím, Koloseum. Jako ve špatném snu.

 Muž srazil 26 letou turistku na kolena a za křiku "Allahu Akbar" předváděl stovkám turistů popravu ve stylu ISIS



Řím - Šestadvacetiletá Chiara Frisco přijela do Říma slavit promoci své sestry. Netušila, že na ní bude v Koloseu předváděna poprava ve stylu Islámského státu. Třiatřicetiletý muslim brazilské národnosti na Chiaru zaútočil, zatímco se procházela Koleseem. Stovky turistů nevěřícně přihlíželi tomu, jak muž srazil dívku na kolena a pod krk jí přiložil nůž. Mezi tím opakoval, že "byl seslaný Aláhem" a "Aláh je velký". Muž opakoval muslimské modlitby několik minut. Po celou dobu byla Chiara na kolenou s nožem pod krkem. Okolo stojící policie byla bezmocná.
Jeden ze svědků situaci komentuje: "Vypadalo to jako scéna z dílny ISIS. Srazil tu dívku na kolena, jako to vidíte ve videích teroristů, zatímco jí držel nůž pod krkem. Jediné, co chybělo, byla oranžová kombinéza."
Chiara dodává: "Cítila jsem, jak mě někdo táhne do středu davu. Pak jsem pocítila, jak drží ostří nože proti mě. Bála jsem se toho nejhoršího. Ten muž křičel jako šílenec. Naštěstí policie zasáhla." 
"Nikdo z nás neočekával agresi v centru Říma. Nemyslím si, že bych zůstala na promoci mé sestry, chci jet domů."
Jeden ze zúčastněných policistů vysvětluje, že policisté na útočníka nemohli střílet z důvodu možného ohrožení lidí v davu. Doplňuje: "Srazil dívku na kolena a držel jí nůž pod krkem. Vypadalo to jako filmy ISIS, které můžete vidět online. Bál jsem se, že jí podřízne hrdlo, ale nemohli jsme střílet, protože tam bylo mnoho lidí."
"Dva z nás se přiblížili ze strany a jeden zezadu. Když dal útočník nůž níže, zaútočili jsme." Policista kopl muže do zad, ten ztratil stabilitu, pustil dívku a pokusil se o útěk davem turistů. Policie pachatele zanedlouho zadržela. Muž je obviněn z pokusu o vraždu a odporu při zatčení.

psali jsme : 

Žádné komentáře:

Okomentovat