sobota 7. května 2016

Nový starosta Londýna je nechutná islamistická špína

Svět se v prdel obrátil

Kde je vojsko Krista?


Sadiq Khan – nechutná islamistická špína v čele Londýna | foto: alchetron.com

Pětačtyřicetiltý Khan porazil kandidáta vládních konzervativců Zaka Goldsmitha. Získal přes 1,1 milionů hlasů (44 %). „Protože vítěz nedostal nadpoloviční většinu, sčítaly se podle volebních pravidel ještě takzvané druhé preferenční hlasy, kde Khan zvítězil se 65,5 procenty hlasů,“ píše ČTK. Khan musel čelit ze strany Goldsmitha i negativní kampani, kdy se jej protikandidát snažil spojit s islámskými radikály.


„Jsem zklamaný, že konzervativci a Goldsmith se rozhodli vést negativní kampaň, která rozděluje. Jsem Londýňan, jsem Brit, jsem muslimského vyznání a jsem samozřejmě hrdý být muslimem. Mám pákistánský původ, jsem otcem, manželem, dlouholetým (fotbalovým) fanouškem Liverpoolu. Jsem tohle vše,“ řekl před volbami Khan, jenž je mimo jiné pro setrvání Velké Británie v Evropské unii. „Jsem hrdý na to, že Londýn dal přednost naději před stracheml,“ uvedl po vítězství. Chce být samozřejmě starostou všech Londýňanů. Prostě je to hovado, to snad není ani potřeba komentovat, ovšem vyhrál volby – Byly to vůbec volby, když jsou dnes lidem masově vymývány mozky?


Zvolený mu-slimák je nový neevropský přivandrovalý „Evropan“

V kampani Khan slíbil především řešení bytové krize v Londýně či nezvýšení jízdného v městské hromadné dopravě. Stejně tak chce omezit znečištění ovzduší a mezi jiným hodlá udělat z rušné obchodní třídy Oxford Street pěší zónu.


Khan je z osmi dětí, vyrostl v sociálním bytě na chudém předměstí jižního Londýna. Matka pracovala jako švadlena, otec jako řidič autobusu. Vystudoval práva na Univerzitě severního Londýna, pracoval jako právník se zaměřením na lidská práva. Od roku 2005 je poslancem britského parlamentu. Jak sám uvedl v předvolební kampani, tam, kde teď je, se vypracoval vlastními silami. Což jsou kecy v kleci, byl pozitivně diskriminován, tedy vše získal 
podvodem jako zločinec a podvodník.


Psali jsme : 

Diktátor a vrah Erdogan prosazuje na místo premiéra Turecka svého zetě








zdroj : http://www.vlasteneckenoviny.cz/

2 komentáře:

  1. Ako prvé chcem napísať, že nie som vymetený "slniečkár" a už nie som priaznivec "multikulti". No tento článok je čisto nenávistný a jediná chyba nového starostu je, že je moslim. Žiadne fakty, nič konkrétne. Podla autora je to hajzel (lebo moslim) a hotovo. Dosť biedne a asi šité horúcou ihlou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava: malo byť "..a už vôbec nie som". Nikdy som nebol za "multikulti". Každý má svoje miesto a každý by sa mal starať o svoje a nie utekať a priživovať na niečom, čo vytvorili iní.

      Vymazat