sobota 29. srpna 2015

Protože se veřejně a hrdě hlásím k tomu, že jsem Čech, znamená to, že jsem rasista, extrémista, xenofob, …?

Bude mi padesát let, jsem matka, babička a docela obyčejný člověk. A také miluji svou vlast, je to můj domov, tady jsem se narodila, tady žiju a tady také jednou zemřu. Nemohu být lhostejná k tomu, co naši mocipáni provádějí s naší vlastí.


Nemohu nečinně přihlížet tomu, jak naši mocipáni pošlapávají odkaz našich předků, jak vydávají naši vlast napospas hordám barbarů,  kteří přicházejí do naší země jen rabovat, ničit, plenit, znásilňovat a zabíjet. Barbarům, kteří nikdy nebudou ctít naši kulturu a naše zákony. Jsem tedy rasista, když veřejně prohlásím, že budu bojovat za to,aby naše kulturní hodnoty, náš jazyk, naše národní zvyky zůstaly zachovány i našim potomkům?
Nemusíte se mnou souhlasit. Ale myslíte si, že se vás to netýká, že se vše vyřeší tak nějak samo a vy tím tak nějak proplujete? Opravdu si to myslíte? Co řeknete jednou vašim potomkům, vnoučatům, až se vás zeptají, co jste dělali v době, když jste měli možnost něco změnit? Až se Vás vnučka zeptá, babičko, proč ukamenovali moji maminku?
Opravdu tohle chcete? Nastal čas, kdy nestačí jen sedět doma na gauči, či v hospodě u piva a rozčilovat se. Mocipáni s pomocí médií z nás vychovávají jen tupé stádo ovcí. Není na čase jim říci, že my nejsme jen hloupé ovce?
Lidi probuďte se, vstaňte, jděte do ulic a řekněte nahlas, co si myslíte a co opravdu chcete! Možná se bojíte, chápu to, ale věřte, že strach je přirozený každému člověku a je třeba se mu postavit. Ano, můžou umlčet a persekuovat jednotlivce, ale co zmůžou proti masám?
Braňme a ochraňujme odkaz našich předků pro naše potomky!!!
Jsem na sebe hrdá, že jsem dokázala překonat svůj strach. Budu svou vlast bránit proti všem nepřátelům, kteří by ji chtěli zničit a jsem připravena za ni položit i svůj život, bude-li to třeba. A co vy? Přemýšlejte o tom.

Žádné komentáře:

Okomentovat